Dove Men Extra Fresh sprchový gél 250 ml

Kód: 158522
€2,60
Skladom

Dove Men Extra Fresh sprchový gél 250 ml - sprchovací gél pre mužov na telo a tvár daruje pokožke vďaka technológií Micro Moisture hydratáciu, čím ju chráni pred vysušením a po sprchovaní zanecháva príjemný pocit.

Detailné informácie

Doprava ZADARMO
Doprava zadarmo nad 89 Eur.

Podrobný popis

Sprchovací gél pre mužov na telo a tvár daruje pokožke vďaka technológií Micro Moisture hydratáciu, čím ju chráni pred vysušením a po sprchovaní zanecháva príjemný pocit.  Bol vytvorený špeciálne pre potreby mužov, takže zvlhčuje a zjemňuje aj ich hrubšiu pokožku. Nechajte sa rozmaznávať jemnou penou tohto gélu a nalaďte sa na nový deň osviežujúcou a povzbudzujúcou vôňou.

Vlastnosti
1. jemná pena šetrne umýva pokožku tela a pleť tváre, odstraňuje nečistoty
2. ošetruje pokožku a pleť, hydratuje ich a vyživuje
3. dodáva celému telu pocit dlhotrvajúcej sviežosti a čistoty
4. pomáha chrániť pred ďalším vysušením a poškodením
5. posilňuje pokožku, dodáva jej pružnosť a hebkosť
6. navonia kožu osviežujúcou, chladivou vôňou
7. povzbudí zmysly a dodá energiu do nového dňa

Použitie
Aplikujte na mokrú pokožku pri sprchovaní či kúpeli, jemne vmasírujte a následne dôkladne opláchnite. Používajte na telo a tvár.

Zloženie
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, PETROLATUM, ACRYLATES COPOLYMER, PARFUM, GLYCERIN, MENTHOL, COCAMIDE MEA, SODIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, TETRASODIUM EDTA, DMDM HYDANTOIN, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 17200, CI 19140, CI 42090. Za zloženie výrobku zodpovedá výrobca. Z dôvodu prípadných zmien odporúčame kontrolovať zloženie výrobku priamo na jeho obale.

Balenie
250 ml

Dodatočné parametre

Kategória: Sprchovacie gély
Hmotnosť: 0.29 kg
Šírka: 6,7 cm
Dĺžka: 4 cm
Výška: 18,5 cm
Váha: 0,290 kg
Balenie: 250 ml

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Výrobca: Unilever

V roku 1883 uviedol zakladateľ na trh vo viktoriánskom Anglicku mydlo Sunlight - bolo priekopnícke a malo jasné poslanie: popularizovať čistotu a sprístupniť ju obyčajným ľuďom. Bol to udržateľný život, už vtedy. Dnes máme 400 značiek a stále nás ženie vpred naše poslanie.

Chceme urobiť viac dobrého pre našu planétu a našu spoločnosť - nielen znižovať svoj negatívny dopad. Chceme reagovať na spoločenské a environmentálne problémy, ktorým svet čelí, a chceme vylepšiť životy ľudí skrze naše výrobky.

Unilever je priekopníkom, inovátorom a tvorcom budúcnosti už viac ako 120 rokov - a plánujú v tom pokračovať. Majú v pláne to dosiahnuť udržateľným spôsobom. V súčasnosti zastrešuje viac ako 400 značiek. 

Savo

Signal

Rexona

Surf

Dove

Domestos

Cif

Coccolino

Axe