Hansaplast Marvel náplasť 20 ks

Kód: 238392
€2,80 €0,14 / 1 ks
Skladom

Detské náplasti určené na prekrytie drobných poranení. Stripy s farebnou potlačou, s motívmi Marvel hrdinov. Použité farby sú pre deti bezpečné.

Detailné informácie

Doprava ZADARMO
Doprava zadarmo nad 89 Eur.

Podrobný popis

Vlastnosti
Mix veľkostí (6ks 55mm x 30 mm a 14 ks 55 mm x 19 mm)
Určené na ošetrenie poranení malého rozsahu, ako sú drobné rezné rany a odreniny
Šetrné k citlivej detskej pokožke, bezbolestne snímateľné
Odolné voči vode a nečistotám

Použitie
Vyčistená rana sa osuší a opatrne sa prelepí náplasťou tak, aby prekrývala celý povrch rany.

Balenie: 20ks

 

Dodatočné parametre

Kategória: KOZMETIKA A ZDRAVIE
Hmotnosť: 0.018 kg
Šírka: 8,0 cm
Dĺžka: 2,0 cm
Výška: 13,0 cm
Váha: 0,018 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Beiersdorf

Predstavujeme starostlivosť o pokožku
Spoločnosť Beiersdorf Slovakia, s.r.o. sídli v Bratislave a bola založená v roku 1994. Naše značky NIVEA, NIVEA MEN, Labello, Eucerin a Hansaplast nám umožňujú presne sa zameriavať na potreby našich zákazníkov.

Beiersdorf Slovakia, s.r.o. je jednou z vyše 150 medzinárodných pobočiek kozmetickej spoločnosti Beiersdorf AG so sídlom v nemeckom Hamburgu. Viac než 130 rokov sa venujeme spĺňaniu individuálnych potrieb našich zákazníkov a považujú nás za zakladateľa modernej starostlivosti o pokožku. Náš medzinárodný úspech vychádza z našich odborných znalostí z výskumu a vývoja, našich inovatívnych výrobkov a našich silných značiek. NIVEA, jedna zo značiek spoločnosti Beiersdorf, je svetovou jednotkou medzi značkami kozmetickej starostlivosti*. Ďalšie mená, ktoré patria do jej úspešného medzinárodného značkového portfólia, sú Eucerin, La Prairie, Labello, 8 x 4 a Hansaplast. Dcérska spoločnosť tesa SA je jedným z popredných výrobcov samolepiacich výrobkov a systémových riešení pre priemysel, remeselnú výrobu a spotrebiteľov na svete.

Nasledujúce štyri Kľúčové hodnoty utvárajú našu firemnú kultúru od samého začiatku a hrajú významnú rolu i v súčasnosti. Slúžia ako maják, vďaka ktorému všetci zamestnanci spoločnosti Beiersdorf uznávajú rovnaké hodnoty a "hovoria jedným jazykom". Navyše slúžia ako vodidlo pre naše každodenné správanie a konanie a tiež ako štandard, s ktorým sa sami môžeme porovnávať.

Starostlivosť – správame sa zodpovedne voči našim kolegom, zákazníkom, značkám, našej spoločnosti a nášmu životnému prostrediu.
Jednoduchosť – usilujeme sa o zrozumiteľnosť a jednotnosť, rozhodujeme sa rýchlo a účelne a zameriavame sa na to, čo je podstatné.
Odvaha – určujeme si odvážne ciele, preberáme iniciatívu, učíme sa zo svojich chýb a vidíme zmenu ako príležitosť.
Dôvera – hovoríme, čo si myslíme, plníme sľuby a správame sa k ostatným s úctou.

Naša dlhodobá stratégia: C.A.R.E.+

Beiersdorf je výnimočná spoločnosť, a to v mnohých ohľadoch. Veď už takmer 140 rokov pomáhame ľuďom z celého sveta, aby sa cítili dobre vo svojom tele. Všetko, čo robíme, sa točí okolo Starostlivosti (CARE). Práve dôraz na starostlivosť nám pomáha dosahovať úspechy a rozhodne konať v okamihoch, keď je to potrebné. Máme dlhodobú stratégiu C.A.R.E.+, ktorá predstavuje a popisuje naše záväzky, 5 strategických priorít, ale i našu ctižiadostivosť vytvárať dlhodobé hodnoty pre jednotlivcov i pre celú spoločnosť. Vďaka stratégii C.A.R.E.+ nikdy neustrnieme.

GLOBÁLNA FIRMA S MIESTNYM CÍTENÍM
Beiersdorf je celosvetová kozmetická spoločnosť s viac ako 20 000 zamestnancami vo viac ako 160 krajinách na celom svete. Portfólio spoločnosti tvoria predovšetkým medzinárodné značky ako je NIVEA, EUCERIN, LA PRAIRIE, HANSAPLAST/ELASTOPLAST, AQUAPHOR a COPPERTONE. Výrobky týchto značiek milujú milióny ľudí po celom svete.

Okrem najväčšieho výskumného centra pre starostlivosť o pokožku v Hamburgu zahŕňa naša globálna sieť tiež dve veľké inovačné centrá v Šanghaji (Čína) a v Spojených štátoch amerických a štyri vývojové centrá v Mexiku, Brazílii, Indii a Japonsku. To nám umožňuje reagovať na kultúrne, estetické a klimatické zmeny a vyvíjať tak výrobky špeciálne pre miestne preferencie.