Hansaplast Sensitive kids zvieratká náplasť 1 m x 6 cm

Kód: 245123
€2,40 €2,40 / 1 ks
Skladom

Náplasti pre citlivú pokožku s motívmi zvieratiek na prekrytie a ochranu drobných rán.

Detailné informácie

Podrobný popis

Výhody 
Náplasti pre citlivú pokožku s motívmi zvieratiek na prekrytie a ochranu drobných rán. .
Pevná priľnavosť.
Hypoalergénne.
Bezbolestne snímateľná.
Priedušná.
Nepriľnavý vankúšik.
Veľkosť je možné odstrihnúť podľa potreby.
Použité farby sú pre deti bezpečné.
0% latex: žiadne riziko alergií spôsobených latexom.
Bacteria Shield: chráni pred nečistotami a baktériami.

Dôležité upozornenia
Pred použitím zdravotníckej pomôcky si pozorne prečítajte návod na použitie a uchovávanie.

Spotrebujte najlepšie do : dátum uvedený na obale.

Množstvo v balení
Balenie obsahuje 1 kus.

Dodatočné parametre

Kategória: KOZMETIKA A ZDRAVIE
Hmotnosť: 0.021 kg
Šírka: 8,0 cm
Dĺžka: 2,0 cm
Výška: 13,0 cm
Váha: 0,021 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Beiersdorf

Predstavujeme starostlivosť o pokožku
Spoločnosť Beiersdorf Slovakia, s.r.o. sídli v Bratislave a bola založená v roku 1994. Naše značky NIVEA, NIVEA MEN, Labello, Eucerin a Hansaplast nám umožňujú presne sa zameriavať na potreby našich zákazníkov.

Beiersdorf Slovakia, s.r.o. je jednou z vyše 150 medzinárodných pobočiek kozmetickej spoločnosti Beiersdorf AG so sídlom v nemeckom Hamburgu. Viac než 130 rokov sa venujeme spĺňaniu individuálnych potrieb našich zákazníkov a považujú nás za zakladateľa modernej starostlivosti o pokožku. Náš medzinárodný úspech vychádza z našich odborných znalostí z výskumu a vývoja, našich inovatívnych výrobkov a našich silných značiek. NIVEA, jedna zo značiek spoločnosti Beiersdorf, je svetovou jednotkou medzi značkami kozmetickej starostlivosti*. Ďalšie mená, ktoré patria do jej úspešného medzinárodného značkového portfólia, sú Eucerin, La Prairie, Labello, 8 x 4 a Hansaplast. Dcérska spoločnosť tesa SA je jedným z popredných výrobcov samolepiacich výrobkov a systémových riešení pre priemysel, remeselnú výrobu a spotrebiteľov na svete.

Nasledujúce štyri Kľúčové hodnoty utvárajú našu firemnú kultúru od samého začiatku a hrajú významnú rolu i v súčasnosti. Slúžia ako maják, vďaka ktorému všetci zamestnanci spoločnosti Beiersdorf uznávajú rovnaké hodnoty a "hovoria jedným jazykom". Navyše slúžia ako vodidlo pre naše každodenné správanie a konanie a tiež ako štandard, s ktorým sa sami môžeme porovnávať.

Starostlivosť – správame sa zodpovedne voči našim kolegom, zákazníkom, značkám, našej spoločnosti a nášmu životnému prostrediu.
Jednoduchosť – usilujeme sa o zrozumiteľnosť a jednotnosť, rozhodujeme sa rýchlo a účelne a zameriavame sa na to, čo je podstatné.
Odvaha – určujeme si odvážne ciele, preberáme iniciatívu, učíme sa zo svojich chýb a vidíme zmenu ako príležitosť.
Dôvera – hovoríme, čo si myslíme, plníme sľuby a správame sa k ostatným s úctou.

Naša dlhodobá stratégia: C.A.R.E.+

Beiersdorf je výnimočná spoločnosť, a to v mnohých ohľadoch. Veď už takmer 140 rokov pomáhame ľuďom z celého sveta, aby sa cítili dobre vo svojom tele. Všetko, čo robíme, sa točí okolo Starostlivosti (CARE). Práve dôraz na starostlivosť nám pomáha dosahovať úspechy a rozhodne konať v okamihoch, keď je to potrebné. Máme dlhodobú stratégiu C.A.R.E.+, ktorá predstavuje a popisuje naše záväzky, 5 strategických priorít, ale i našu ctižiadostivosť vytvárať dlhodobé hodnoty pre jednotlivcov i pre celú spoločnosť. Vďaka stratégii C.A.R.E.+ nikdy neustrnieme.

GLOBÁLNA FIRMA S MIESTNYM CÍTENÍM
Beiersdorf je celosvetová kozmetická spoločnosť s viac ako 20 000 zamestnancami vo viac ako 160 krajinách na celom svete. Portfólio spoločnosti tvoria predovšetkým medzinárodné značky ako je NIVEA, EUCERIN, LA PRAIRIE, HANSAPLAST/ELASTOPLAST, AQUAPHOR a COPPERTONE. Výrobky týchto značiek milujú milióny ľudí po celom svete.

Okrem najväčšieho výskumného centra pre starostlivosť o pokožku v Hamburgu zahŕňa naša globálna sieť tiež dve veľké inovačné centrá v Šanghaji (Čína) a v Spojených štátoch amerických a štyri vývojové centrá v Mexiku, Brazílii, Indii a Japonsku. To nám umožňuje reagovať na kultúrne, estetické a klimatické zmeny a vyvíjať tak výrobky špeciálne pre miestne preferencie.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie