Harmony Soft White toaletný papier 3 vrstvy 8 ks

Kód: 155818
€3,30 €0,41 / 1 ks
Skladom

Harmony Soft White toaletný papier 3 vrstvy 8 ks

Detailné informácie

Doprava ZADARMO
Doprava zadarmo nad 89 Eur.

Podrobný popis

Toaletný papier HARMONY vám vďaka jemnému materiálu poskytne pohodlie a čistotu. Ide o trojvrstvový papier, ktorý ponúka výraznejšiu pevnosť a mäkkosť, než typy s menším počtom vrstiev. Dobrou voľbou pre vás bude, ak preferujete skôr klasický toaletný papier bez parfumácie. V prípade, že chcete byť šetrní k prírode, zaujme vás, že ide o plne recyklovaný výrobok vďaka tomu nie je hrozbou pre životné prostredie. V XXL balíku je dohromady 8 ks roliek.

Kľúčové prednosti toaletného papiera HARMONY SOFT 8 white

Má potrebnú pevnosť a jemnosť, aby dokázal poskytnúť komfort
Toaletný papier HARMONY SOFT 8 white nie je nijako parfumovaný
Trojvrstvový papier je pevnejší a veľmi mäkký
Jeho výroba je šetrná, takže sa radí k recyklovaným výrobkom
V jednom balíku papiera HARMONY nájdete 8 roliek

Balenie: 8 roliek

Dodatočné parametre

Kategória: Osobná hygiena
Hmotnosť: 0.65 kg
Šírka: 44,8 cm
Dĺžka: 11,2 cm
Výška: 19,2 cm
Váha: 0,650 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

SHP Group

Slovak Hygienic Paper Group

SHP Group (Slovak Hygienic Paper Group) je nadnárodná spoločnosť združujúca skupinu výrobných a obchodných spoločností z oblasti celulózo-papierenského priemyslu. SHP Group zastrešuje 10 spoločností v 6 krajinách Európy s ročným obratom 220 mil. eur. V šiestich výrobných závodoch SHP Group sa ročne vyrobí 170 tisíc ton papiera.

 SHP Group je najväčším producentom hygienických papierov v strednej a juhovýchodnej Európe.

Hodnoty našej skupiny SHP Group a to „Zodpovednosť“, „Ľudskosť“, „Orientácia na zákazníka“ a „Nadšenie pre výkon a inovácie“ sú srdcom našej firemnej kultúry, určujú identitu našej spoločnosti a pomáhajú nám správne sa rozhodovať. Predstavujú základné piliere pre dosahovanie našej stratégie. Hodnoty určujú identitu našej spoločnosti v očiach našich zákazníkov, spotrebiteľov a potenciálnych zamestnancov. Sú nástrojom pre udržanie a angažovanie zamestnancov a to zadefinovaním a zjednotením prístupu v správaní nás všetkých.

Logo, ktoré SHP Group používa pre všetky svoje spoločnosti – biela labuť, je najstaršou dodnes používanou ochrannou známkou na Slovensku. Používa sa už viac ako 100 rokov, hoci oficiálne bolo zaregistrované v obchodnej komore v Banskej Bystrici až v roku 1910 a odvtedy prešlo viacerými grafickými zmenami.

SHP Harmanec

Papiereň v Harmanci vybudoval v roku 1829 banskobystrický kupec František Zikmund Leicht pôvodne ako fabriku na ručnú výrobu papiera. V polovici 19. storočia patrila k najmodernejším papierenským závodom v Rakúsko-Uhorsku. Na prelome 19. a 20. storočia sa tu začali vyrábať aj hygienické papierové výrobky. Najprv skladaný toaletný papier pod obchodnou značkou Hermandol, neskôr ručne rezané papierové obrúsky. Počas 2. svetovej vojny sa sortiment rozšíril o výrobu dámskych vložiek a detských plienok z buničitej vaty. Novodobá história papierne sa začala v roku 1972, kedy bol do prevádzky uvedený papierenský stroj na výrobu hygienických papierov a začala sa využívať nová surovina – zberový papier. Charakter modernej a dynamicky sa rozvíjajúcej firmy si papiereň zachovala dodnes. Ročne investuje do rozvoja technológii a modernizácie procesov okolo 6 mil. EUR. V roku 2002 sa Harmanecké papierne premenovali na SHP Harmanec a stali sa súčasťou skupiny výrobných a obchodných spoločností, ktorých predmetom činnosti je výroba a distribúcia hygienických papierových produktov pod spoločným názvom SHP Group.