Milva šampón Pivné Droždie 200 ml

Kód: MIL0357
€3,20 €3,20 / 1 ks
Skladom

Obsahuje extrakt z chmeľu, ktorý spraví vaše vlasy čisté, mäkké a hladké, vhodný na suché vlasy .

Detailné informácie

Podrobný popis

Obsahuje extrakt z chmeľu, ktorý spraví vaše vlasy čisté, mäkké a hladké. Šampón je vhodný pre všetky typy vlasov, najviac odporúčané pre suché až normálne vlasy, vzhľadom na ich pozitívny vplyv na vlasovú štruktúru.

Obohatený o organické kyseliny, fytosteriny, aminokyseliny, tanity, terpenoidy extrakty chmeľu a pivného droždia .
Zlepšujú celkový stav vlasovej pokožky.
Veľmi vhodný pre krepovité vlasy.
Vhodný na suché vlasy, normálne vlasy

Prečo s vybrať tento produkt:
-pre lesk, objem, odolnosť vlasov
-proti krepovitosti a suchote
-pre slabé vlasy bez objemu
-pre všetky tipy vlasov
-proti lámaniu a štiepeniu vlasových končekov

Aplikácia:
Na dobre namočené vlasy naneste 8-10 ml šampónu. Jemne rozotrite, až kým sa nezmení na penu a dôkladne opláchnite vodou.

Skladovanie:
Uchovajte v originálnom obale pri teplote 5-25°C na miestach mimo dosahu detí.

Tento produkt obsahuje prírodný SLS, vyrobený na rastlinnej báze. Spolu prírodné zložky: 99,3%
Neobsahuje silikóny, parabény, netestované na zvieratách.

Balenie: 200ml

Zloženie:
Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Humulus Lupulus Extract, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Parfum, Citric Acid, CI19140, Methylcloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

 

 

Dodatočné parametre

Kategória: Šampóny
Hmotnosť: 0.2 kg
Problémy: zväčšenie objemu vlasov, sezonné problémy vlasov
Typ vlasov: kučeravé, normálne, suché a zničené, rozštiepené
Objem: 200 ml

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Spoločnosť Milva Cosmetics s.r.o. bola založená v roku 2014. Predovšetkým sa zaoberá predajom vlasovej a pleťovej kozmetiky a taktiež sa zameriava na vývoj a predaj kozmetických prípravkov s prírodnými aktívnymi zložkami kombinované s ich pomocnými látkami. Našou snahou bolo dostať na trh Vami obľúbené chinínové produkty, ako aj priniesť produkty nové, menej známe.

Značka Milva bola založená pre vývoj kozmetických vlasových produktov, ktoré sa predávajú na bulharskom trhu už desiatky rokov. Slovo milva znamená "pohladenie". Existujú šampóny, vody, mlieka, mydlá, mastičky a vazelíny. Spoločnosť Milva sa zameriava na vývoj kozmetických prípravkov s prírodnými aktívnymi zložkami obratne kombinované s ich pomocnými látkami. Snaží sa ponúknuť zákazníkom vysokokvalitné a inovatívne produkty vyrobené prevažne z prírodných materiálov. Cieľom je riešiť konkrétne dermatologické problémy a problémy súvisiace so starostlivosťou o vlasy.

Dosahujú to prostredníctvom:
• inovatívnych riešení (tvorba nových produktov, obsahujúcich biely kaolín a čistý borovicový decht, a produktov ktoré v sebe spájajú rad bylín na jednej strane, s chinínovými výťažkami a prírodnými olejmi – na druhej strane);
• zameraním sa na konkrétne kozmetické a zdravotné problémy (vypadávanie vlasov, lupiny, akné, problematické päty a chodidlá, atď.);
• neustálej spätnej väzby od lekárnikov s cieľom zlepšiť a aktualizovať svoje výrobky podľa špecifických požiadaviek a potrieb spotrebiteľov;
• kombinácii moderných s tradičnými výrobnými postupmi, ktorých cieľom je vytváranie malých sérií výrobkov, ktoré odpovedajú na špecifické požiadavky a problémy ;
• efektívnych riešení pre dosiahnutie optimálnych cien produktov Milva.

 

Zloženie produktov Milva zahŕňa:
• medicínsky biely kaolín (íl);
• chinín;
• čistý borovicový decht;
• prírodné bylinné výťažky zo sumachu, nechtíka, rumančeka, pagaštanu, žihľavy, ruže, medovky, levadule, atď.;
• ružový olej, levanduľový olej, šípkový olej, kakaové maslo;
• Organické výťažky zo ženšenu, aloe vera, zelených olív, propolisu, ylang-ylang, rias, medu, chmeľu, kvasiniek a iné.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie